Alla inlägg den 8 november 2011

Av Åsa - 8 november 2011 23:26

Alldeles för länge sen jag skrev nåt, jag vet. Det har varit något hela tiden och egentligen borde jag skrivit ner allt, men verkligen inte orkat eller hunnit med.


Mitt kök är på väg att bli klart.. tack o lov för det har varit en tuff period att bo i en byggarbetsplats. Vissa dagar när jag kommit hem från jobbet kan jag inse att jag varit hemma i tre timmar och inte ens tagit av mig varken jacka eller skor! Ingen idé.. skit och grejjer precis ööverallt!


Jag och min dotter har varit nere i Stockholm. Vi skulle ju se Rihanna. Lagomt surt  när vi suttit Inne på Globen i två timmar, för att sen få beskedet att hon inte kommer uppträda. Med tanke på att det inte fanns några musiker där, inget förband som det skulle vara, och aftonbladet hade artikel ute innan vi på Globen fick veta, så var det förmodligen klart låååångt innan att det inte skulle bli någon konsert. Dessutom har jag fått veta att på vip kvällen hon hade efter sin konsert dagen innan, tisdagen, så hade hon var bra nog jäkla onykter.. Snyggt jobbat, att ställa in i Malmö på måndagen, spela på tisdagen och sen ställa in igen på onsdagen!

Men vi shoppade loss.. på torsdagen, fikade och hade mys! På fredagen var vi på vattenlandet i Djurgården med Viktor och Melvin från Arboga. Kul att de kom upp och spenderade dagen med oss. Sen bar det iväg till min älskade bror, ute på Drottningholm! Inte ofta vi ses kan jag lova, så det var så himla mysigt att se träffa dem igen!


Nu är vi hemma igen. Det är Forum till helgen.. jag både vill och inte vill åka. Jag är trött och vill vara med mina tjejer.. men samtidigt är Forum speciellt. Känns trist att missa det helt den här hösten! Vi får se.. kan bli riktigt bra.. eller riktigt jobbigt!


Nu ska jag sussa.. tror jag i alla fall. ;)

Pöss på dig.. och kom ihåg att ta hand om dig, för bara du kan göra det bäst!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards